bumerang

Bumerang - Yazarkafe

7 Ocak 2015 Çarşamba

İlk Kar Turumuz




Yılın İlk Kar Turunu Burçin İle Korsanlık Yaparak başladık Ben Evden yola cıktım yahyakaptan yürüyüş yolunun baslangıcında bulusucakdık                                
                                     
Hehehe Fotograf Makinemi Kardan Korumak için yaptıgım cözüm :))                                                                                                                             
Evden Çıktım Saganak Şeklinde yagmur yagıyordu rotamız yahya kaptan





                                                                                                                             Evet Yahyakaptana geldim Köprünün altında çılgın izmirli burçini bekliyorum Ama hala yagmur yagıyor izmit bizi şaşırttıgı icin hala ümidimizi kaybetmedik


Evet Buluştuk İzmit Bizi Şaşırtmadı Kar ile yüzümü güldürdü bisikletlerimiz zor ilerliyor hatta arka tekerimiz pedala yüklenince patinaj yapıyordu ama biz halimizden memnunduk hatta egleniyordum selfieler cekiliyorduk



Resim yazısı ekle

Bu Kadar Kar kesmedi beni Dogrusu Ama bisikletim halinden memnundu :)













Bisikletlerimizin Kar Üstünde bıraktıgı izler karı yara yara ilerledik resmen :)









Kar Manzaralı Selfieler çekilmeye devam ediyoruz kar'ı Görünce Cocuklar gibi mutlu olduk









Hava Buz Gibi Anlık Bir poz ile şapşal Bir poz vermisim Bisikletleri yatırdık kara Birazdan üstünü kar ile kaplıcaz :)






Kar Gören masum izmirli burçin :)







 
Bisikletlerimizi kar ile boyadık:) isimlerinide karraro koyduk :)2015 modelleri :)))
Dönüşe Geçtik Artık Kıyafetlerimiz ıslandı bu kadar bugünlük yeter dedik ve turu sonlandırdık baya bir üşüdük :) tabiki üşümedik hala sıcacık heryerımız



----------------------------------------------------- Bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların telif hakları aksi belirtilmedikçe Aziz Ötkür'a aittir. Maddi amaç güden çalışmalarda izin almadan kullanılması telif hakları yasasına göre suçtur. Maddi amaç gütmeyen kullanımlarda ise kaynak belirtilerek yayınlanması önemle rica olunur. Aksi takdirde bu blog sayfasında yer alan fotoğrafların izinsiz kullanılması durumunda yasal işlem başlatılacaktır. Öneri ve destekleriniz için aziz-otkur199641@outlook.com veya otkuraziz41@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

1 yorum: