bumerang

Bumerang - Yazarkafe

20 Ocak 2015 Salı

dag köy rotası İzmitin güzellikleri

Evet Nereden Başlasam Bilmiyorum Her Yaptığımız Tur Benim hafızamda çok güzel izler bırakıyor şüphesiz ki mutlulugu aramaktansa gezerek anı yaşıyarak tadıyorum Bugün Kİ rotamız Dag köydü oraya giderken bir sürü bir sürü köyden geçtik inanılmaz haz duydum fotoğraflarla sizlere sunucam umarım beğenirsiniz Üç Kişi Yola çıktık Şehnaz abla (bisikletliler derneği kocaeli temsilci) Ve tekin abi ile yolumuz sdkmden 09:30da başladı çıkarken fotoğraf çekemedim yollarda var fotoğraflarımız haydi maceraya atılalım:))

Derneğimizin Kapak Fotografında oldugu gibi doga ile iç içe turlarımız oluyor hayatı yavaşlatıyoruz anın tadına varıyoruz

Toplam mesafe: 41.32 km.
Yükselme :653 m.
Maksimum yükseklik: 397 m.
Köy köy İzmit....
Karlı dağları aştık, köy köy dolaştık. Köylerimizin güzel insanlarıyla kaynaştık. Tanışlarla karşılaştık. kahvelerini içtik, gözlemelerini yedik, çay ikramları, neler neler.. En güzeli engin kar denizinde gözlerimizle yüzdük. Müthiş bir şölendi karlı dağlarda köylerin o sessiz bakir güzelliklerinde kaybolmak...
Hayat doğada.. Hayat bisikletle doğanın o eşsiz güzelliklerinde....
Tur bittiğinde aynı etabı bir kez daha dönme isteği ile evlerimizin yolunu tuttuk...
Yol arkadaşlarıma uyum ve katkılarından dolayı teşekkür ederim.
Bisikletliler Derneği Kocaeli Temsilciliği olarak yine güzel bir tura imza attık..(şehnaz ablanın anlatımıyla)

Turumuzun Teknik Anlatımı Rotamız

Yolumuza Devam Ediyoruz Mevkimiz Karadenizliler Mahallesi İzaydaşın olduğu yerden aşağıya bayır inicegiz içeri doğru giriyoruz köylere

Hayır Hiçte zorlanmıyorum Bu rampada Biz Ogzala ötesine çıkmış aslanlarız :D

Dernegimizin Kocaeli Temcilsi Şehnaz Başaran Karabulut Kendisini kelimelerle tarif etmek çok zordur anlatılamıcak kadar iyi bir insandır kendisi çok seviyorum bisiklet ile içiçe :)

Yolumuza Devam Ederken keçiler ile karşılaşıyoruz baya kalabalıklar yolu kaplıyolardı kenara çekilip hem resimlerini çektik geçişlerini tamamladıktan sonra yolumuza devam ettik

Seçin Begenin alın efenim çok güzel keçilerimiz varr

Tekin Abi keçilerin Resmini Çekerken bende Özcekim Patlatıyorum hemen

Yolun Başında Bekliyoruz Birazdan İnişe doğru hareket geçicegiz Şehnaz Abla Fotografımızı Çekiyor

Buldugumuz İlk Kar Manzaralı  Yerde Fotoğraf Çekilmeyi ihmal etmiyoruz Benim sürekli tutturdugum kar turu kar turu Sonunda gerçekleşti tadını cıkarıyorum

Şehnaz Abla Hadi yolumuza Devam Edelim Tepelere Çıktıkca Daha güzel manzaralar olucak dedikten sonra yolumuza devam ediyoruz bizi sert rampalar bekliyor.

Yolumuza İki tarafı Agaçlar ve kar ile kalpı manzara eşliginde devam ediyoruz

Düzgün Yol varken Benim tercihim Kar Olan kısmında pedallamak oluyor zorlansamda devam ediyorum mtb ruhu içime işlemiş olucakki sürekli zor araziye girme ihtiyacı duyuyorum :)

Kış Güneşi Okadar güzelki turumuza renk katıyor her çevirdigimiz pedal müthiş haz veriyor bizlere

Klasiklerim Arasında 3 turdur giren yere yatıp fotograf çekme gelenegimi bu turdada devam ettiriyorum Emektar fotografcı şekilden şekle giriyor :)))

Şehnaz ablanın kar ile güzel uyumu :)

Bisikletim halinden gayet mennun rengiyle uyumlu kar temalı bir fotografım oldu sonunda :)

Tekin abi ve carraro'su Kar eşliginde manzarası harika olan bir portre fotografını çekiyorum

Tekin abi karda ilerlemeye çalışıyor ama nafile tekerlekleri kalın dahi olsa bir pedaldan sonrası yalan oluyor

Espiriyi Seven Bir köy halkıyla karşılaşıcaz sanırım yol boyunca rastladıgımız güzel ve mizahi bir hava esiyordu Basama dikkat ettik kulalık taktık kurallara uyduk :))

Bisikletim Kara saplandı Çekicileri arıyoruz hemen kurtarın beniii :))

Ayrıntıya dikkat etmemiz lazım gidiş geliş bir yol maksimum hız 30 hatta sokak tabelası var ama bir karış kar var burdan araba gitmez bisiklet gitmez gözüme takılan ilginç karelerden bir tanesi daha ilginç ve güzel bir rota daha

Buz Sarkıtları çok güzel gözüküyor

Fotograf makinemi çantanın üzerinde sabitleyip Zamanlayıcıyı ayarlayıp Fotograf çekildik Kar turlarına bayılıyoruz:)
İlk Molamızı bir caminin kenarında verdik yerli halk bizi görünce sohbet etmek icin yanımıza geldiler çok ilgiliydiler sagolsunlar halimizi hatrımızı nereden geldigimizi sordular biz anlattık onlarda yaptıgımız turları desteklediler begendiklerini söylediler tabiki herzaman bisiklet ile turlara cıkanları degişik bir olaymış gibi görmüyorlar çok iyi insanlar nezih bir köy :) Kahvenin nerede oldugunu sorduk camininkinin kapalı oldugunu diger köyde olabilicegini söylediler bizde molamızı bitirdikten sonra yolumuza koyulduk hemen

Yollar çok bozulmuş kardan sonra yer yer çukurlar oluşmuş ilerlemek çok güç oldu bu yolda

Buraya Geldigimizde ilginç tesadüfler yaşadık köpeklerin havlamasıyla durduk Evdeki insanlar dışarıya cıktı köpekleri uzaklaştırmak icin bizimle sohbet etmeye başladılar Kahve ikram etmek istediklerini söylediler zahmet vermek istemedigimizi söyledik tam hareket ediyorduk ısrarlarını sürdürünce kıramadık kahve içmeye karar verdik eve dogru adımlarımızı attık içeriye davet ettiler misafirperverliklerini çok iyi gösterdiler bizde cok zahmet vermek istemedik kapının önü kafiiydi:)

Misafirperver İki insan kahvelerimizi getirdiler resimlerini çekmek istedim :)) çok güzellerdi çünki

Yiş Ailesine güzel Misafirperverlikleri güzel sohbetleri için çok teşekkür ederiz Bizleri Çok güzel agırladılar Şehnaz abla ile aralarında geçen konuşmalar büyük tesadüfler dogurdu birbirlerinden habersizce aslında kızlarını yigenlerini tanıyormuş şehnaz abla yiş ailesinin yigenleri şehnaz ablanın turlarına katılıyormuş kızlarınında bisiklet sürdügünü söyleyince sehnaz abla kartını verdi facebook grubumuzu söyledi kızınında aramızda olmasından mutluluk duyucagını söyledi Kızlarının isminin sena oldugunu duyunca sehnaz abla :))) soyismide yiş olunca kızları oldugunu ögrendik megersem kızları turlarımıza katılıyormuş tesadüfün bu kadarı :) bizde bu fotografları çekilip kızına gösterdik eve gidip paylaştık güzel birgündü kendilerinide bisiklete davet ettik kendileri emekli olmuş beyfendi yüksek elektrik mühendisi hanımefeninin mesleginbi unuttum affola :))
Evin önünde son bir fotograf çekildikten sonra yola koyulduk artık geç olucakdı karanlıga kalmamak icin

Yine karşımıza bir rampa cıktı tekin abi fotograf çekmek icin durmuştu :)

manzara doyum olmuyor:)

Kahve içtik ama çay içmedigimiz fark ettik bir köy kahvehanesine girdik kapalıymış temizlik yapıyordu iki genç arkadaşımız bizi kırmadılar kahvehanede oturduk sırf biz çay içelim diye evde demlenmiş çayı getirdiler ve bize Annelerinin gözleme açtıgını söylediler bize gözleme ikramında bulundular Çok güzeldi tadı bayıldık doydugumuz halde hala yiyorduk kendimizi tutamıyorduk herşey çok güzeldi molamızın sonunda biz nezaket geregi borcumuzu sorduk para verirseniz bizi üzersiniz lütfen biz size bunları ikram ettik olmazz dediler teşekkür edip yolumuza koyulduk artık dönüş vaktiydi

Her turumuza damga veren bir olay oluyor illakin güneşin batımını izliyen kazlar!!! evet şaşırmayın efendim kazlar romantik ama bunlar:))))

Eveeet herşeyiin bir sonu vardır bu turumuzda burada sonlandı :) sultaniye dışında hepsinden geçtik birdahaki turda görüşmek üzere sevgilerle saglıcakla kalın efendim