bumerang

Bumerang - Yazarkafe

13 Şubat 2015 Cuma

Yuvacık Bisiklet Turu

Lodos'tan Dolayı Geçen Hafta ki turumuz pek saglıklı olmamıştı çevre şartları  tehlike arz ettigi için turumuzu fazla uzun tutmamıştık. Bisikletliler Dernegi kocaeli temsilciliginin bu haftaki rotası dogasıyla yeşilliginin bol olmasıyla ünlü yuvacık barajı çevresine pedallıyacağız Her zaman ki gibi sdkm'nin önünde buluşağız.08:30'da tüm hazırlıklarımı tamamlıyarak yürüyüş yolunda Merve ile buluşuyoruz yahyakaptana dogru ilerliyoruz
Süleyman Demirel Kültür Merkezi'nin Önünde Buluşuyoruz. Burçin geldi.Toplu Bir Fotograf Çekilelim dedim. Başka Gelicek Olanlar gelene kadar oyalanıyoruz. O sıra Kemal Burak arıyor nerde oldugumuzu sordu.bende sdkm'de bekledigimizi söyledim 10'dk sonra yanımızdaydı oda.

Bisiklet köpek temalı fotograf :)

Korkuyorum ama yinede fotograf cekiliyorum:) bizi görünce yanımızdan ayrılmadı.
                        Pozda veriyor kereta.

Bisiklet köpek temalı fotoğraf -2

Bir Yol bisikletli daha katıldı aramıza ali ozan ugur. Basiskele sahilinde buluştuk kendisiyle

Dur şu gelen bizim resmimizi ceksin diye bi hışım pedalladıgım ama ali ozan'ın o gelen amca çekemez dedigi an benim geri döndügüm fotograf :))

Onlar Bisikletli leydiler.

Şehnaz Abla'nın Eksikligini hissettirmemeye calışıyorum.bol bol fotograf cekiyorum selfie güzel oluyor bisiklet üzerinde KocaeliSpor'un maçı vardı.fanatik KocaeliSporluyumdur.

Yuvacık tabelasını gördük cok mutlu olduk aslında ama daha yolumuz var.

Yol üzerinde özçekim

Yol üzerindeki markette mola veriyoruz.Mangal yapmaya karar verdik.yoksa o rampaların ödülü bisküvi olamazdı.Alışveriş icin içeriye girme zamanı

Market'ten ayrıldık 1 km sonra yol ayrımından yuvacık tarafına dogru ilerliyoruz yolumuz barajın kenarında bulunan dere kenarında kurulu piknik alanı.

Yollardayız gidiyoruz gündüz gece :))

Çöp Kutusunu tripod olarak kullandıgım fotografımız.Yaratıcılıkta Sınır Tanımıyorum Bu Arada Çok güzel çıkmışız.:))

Hanımefendiler this is lady

Benzinlikte Mola veriyoruz.Tekerleklerimizin havasını kontrol ediyoruz. Bisikletin benzini olan lastik havasını tamamlıyoruz inen lastiklerimizi şişiriyoruz.

Yoldan geçen genç bir arkadaşa fotografımızı çektiriyoruz Facebook sayfamıza fotografımızı paylasıyoruz.Gelmek istiyenlere mesaj ayrıca kıskandırıyoruz.:)))) yüzler gülüyor

Baraja 2 km piknik alanına 8 km toplam 10 km yolumuz kaldı buradan sonra çok sert bir rampa ile karşılaşacagız.

Karnımız yavaş yavaş acıkmaya başlıyor.Haliyle enerji harcadıgımız icin güçten düşüyoruz buradan sonra bir süre bisikletten inerken biz bisikleti itiyoruz.Yani Yürüyoruz :D

Yuvacık barajına ilk kez bisikletle geliyorum. öncesinde araçla geçmiştik burasını baraj manzarasını görüyoruz sonunda ve toplu bir fotograf çekilmek üzere hazırlanıyoruz

napıyon sen heheeööeyyy? konulu fotoğraf :D bu fotografın böyle olmasının sebebi benim yolun ortasında iki tane sırt çantası koyup üstünede fotograf makinesini ekleyince yoldan geçen bir araç  sürücüsü eliyle napıyon höyyy diye aracın içinden tepki gösterdi ama ben farketmedim birazda umursamadım :D bu kareden sonra espiriler,şakalar gırla gidicek ben kendimi aşıcam.:)

Tam barajın kurulu oldugu yerden iki şeritli yol var bir gidiş bir geliş şeklinde yolun boş olması sebebiyle baraj manzaralı-2 fotografımızı cekiliyoruz

Barajdan sonra yol biraz virajlı tehlikeli oldugu icin  dar alanlar çoktu fazla fotograf çekemedim güvenli olmazdı.

Yaşlı bir amcanın motorunun zincri aksamı arızalanmıştı yolda durup elimizden geldigi kadarıyla yardım etmeye calıştık. malzemelerimiz bisiklete göre oldugu birşey yapamadık.

Kurt gibi acıktık rampalar bize dik merdiven gibi gelmeye başladı az kaldı az...

Mangal yapıcagımız alana ulaştık ne mutlu bize böyle bir doga harikası karsısında hayranlıgımızı gizliyemedik şırıl şırıl akan dere kenarında mangal yapıp yeme yemek bizim iştahımızı acayip açtı.... :))))

Sucuklar kesilmeye başlandı aldıgımız tahta çubuklara geçiriliyor.bizde mangalı yakmakla ugraşıyoruz.

Ateş biraz naz yapıyor.Zemin Islak oldugu icin biraz zor yaktık

Mangal başı olduk görevi üstlendik adeta. İşide makaraya vurduk gözlük taktım.Dumandan etkilenmemek icin cünki kömür dumanı gözümüzü eriticekti nerdeyse :D

Sucuklarımız nar gibi olma aşamasına geçmek için pişiyorlar 10 dakika sonra yerleri midelerimiz olucaklar merakla ve sabırla bekliyoruz pişmelerini tabiki bunun yanında sabırsızlanıyoruz. :D

Sucuklarımız pişti.yemegimizi afiyetle yedik masamızı çekmek aklıma gelmedi fotograf makinemin sarjı bitmişti hep tam zamanında bitmesiyle ünlüdür.Kendisi Telefonda aklıma gelmedi tek derdim yemek yemekti ama videomuz var......

Hamak keyfimizden kareler. #direkhamak

Sultanımız :D

Hamak keyfi ve yemek keyfi derken bu yediklerimizi hadi yakalım dedik ve keşif turuna yürüyüşe çıktık buradan sonra birkaç fotograf dısında fazla fotograf cekmedik.

Benim Son Anda kareye yetiştigim köprü temalı fotografımız

Manzara doga harika dogrusu biz bayıldık  ne duruyorsunuz sizde bisiklete binin katılın bize! #bisikletlilerdernegikocaelitemsilciligi #bisiklet

Telefon ayaklarda :D buda gökfie olsun hadi.... #selfie #crazy #özçekim

Video düzenliyen:Merve Saraç Teşekkürler ellerine saglık diyorum tekrardan

Oyuncular:Aziz Ötkür,Burçin Ölmez,Ali Ozan Ugur,Kemal Burak Öz,Merve Saraç

Arkadaşlar videoyu ekliyemedim kusura bakmayın linkini paylaşıyorum eglenceli anlarımızın halini müzikle tatlandırdık

Buradan sonra dönüşe geçiyoruz toparlanıyoruz cöplerimizi cöp kutusuna atıyoruz ve dönüş vakti iniş yolumuz hep yokuş aşagı oldugu için resim cekemedik herkese iyi günler diliyorum esenlikle kalın sevgilerimle

Gizli bir hayranımız tarafından hazırlanan video :)))