bumerang

Bumerang - Yazarkafe

27 Aralık 2014 Cumartesi

2014'ün Son Gece turu



Bisikletliler Derneği Kocaeli temsilcimiz Şehnaz ablanın ankarada olması sebebiyle biz onsuz 2014ün son turunu yapmak istedik Organizasyonu tamamladık Herkese haber verdik gece turu için seka park rotasını uygun gördük
işsdlfişsdf
Yolculuğumuza mimar sinan köprüsünden başladık Toplam 7 kişiydik yahya kaptandan benimle birlikte üç kişi buluşma noktamıza doğru ilerledik:)


Derviş Eroğlu caddesinde bulunan bisiklet yolundan seka parka doğru ilerliyoruz Biraz ileriye gidip grubun fotoğrafını çekmek istedim biraz titrek çıktı:)
Turumuzu plaj yolunun sonunda tamamladık deniz manzarasına karşı resim çekilmeyi ihmal etmedik

Gecenin ilk İlginç ve güzel fikrini resim karelerine taşıdık bisikletler şaha kalktı fikrin sahibi gizli kalsın fikir çok orijinal oldu bence? fikir sahibi tebrik edelim gecemizin en eğlenceli anları

Turumuzu Bodrum kafede mola vermek amacıyla bitirdik saleplerimizi sipariş ettik ve koyu bir sohbete daldık Ben bisiklet seçimi konusunda konuştum sonrasında sinemaya gidelim mi sohbeti renk kattı :) Turlarımızda neler olması gerektiğini konuştuk yılın ilk turunu yapmaya karar verdik:)





Ve Günün Sonuna gelmiş bulunuyoruz kısa tutmak zorunda kaldım fazla resim cekemedim:) eve dönüş sırasına yagmur basladıgı icin hızlı hızlı evimizin yolunu tuttuk Herkese İyi günler dilerim olumlu ve olumsuz yorumlarınızı bekliyorum hatalarımı söylemeniz bana hakaret degil iyiliktir teşekkürler Ben Aziz Ötkür





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder